Vakansiyalar

Mütəxəssis

Maliyyə şöbəsi

Elanın yerləşdirilmə tarixi:
VAKANSİYA AKTİV DEYİL

Vəzifə öhdəlikləri:

  1. Mal-materialların, əsas vəsaitlərin hərəkətinə nəzarət etmək, onların Beynəlxalq Mühasibat Uçotu Standartlarına uyğun uçotunu təmin etmək;
  2. Elektron qaimə, hesab-faktura, üzləşmə və təhvil-təslim aktlarını hazırlamaq və daxil olan alış sənədlərinin düzgünlüyünə nəzarət etmək;
  3. Mal-materiallara dair alış sənədlərinin işlənməsini təmin etmək, mal-materialların qiymət və say göstəricilərinin alqı-satqı müqaviləsinə, təchizatçılara sifariş sənədlərinə uyğun olub-olmamasını yoxlamaq, uyğunsuzluq halları aşkar olunduqda, onların aradan qaldırılmasını tələb və təmin etmək;
  4. Əsas vəsaitlərin, mal-materialların inventarizasiyası prosesində iştirak etmək;
  5. Əsas vəsaitlərin uçotunun aparılması, amortizasiya hesablanması, xalis balans dəyərinin müəyyən edilməsi və bu əməliyyatların proqram təminatında əks olunması və məbləğin hesablanmasını həyata keçirmək;
  6. Mal-material alışı ilə bağlı hesabatların düzgün və vaxtında tərtib və təqdim olunmasını təmin etmək;
  7. Yanacağın, hazır məhsulların, ofis ləvazimatlarının, avadanlıqların və digər bu kimi əşyaların anbara qəbulu və müxtəlif materialların anbardan buraxılması işini həyata keçirtmək;
  8. Avtonəqliyyat vasitələri üçün aylıq yürüş həddi və istismar xərclərinin norma həddinin gözlənilməsinə nəzarət etmək;
  9. Qəbul olunmuş maddi sərvətlərin müşayiətedici sənədlərə uyğunluğunun yoxlanılması. Materialların keyfiyyətinə, təyinatına və başqa əlamətlərinə görə çeşidlərə ayrılmasını təmin etmək;
  10. Anbarda qorunub saxlanılan materialların hərəkəti ilə əlaqədar hesabat sənədlərini və onların uçotunu aparmaq;  
  11. Ezamiyyət xərcləri üzrə hesabatların qəbul edilməsində və hesablanıb ödənilməsində iştirak etmək;
  12. Əmək haqqının hesablanmasında və ödənilməsində iştirak etmək;
  13. Büdcənin hazırlanmasında və icrasına dair hesabatların hazırlanmasında iştirak etmək;
  14.  Sənəd dövriyyəsi proqramı vasitəsi ilə sənədləri qəbul və icra etmək;
  15. Müvafiq dövlət qurumlarına hesabatların təqdim edilməsində iştirak etmək;
  16. Daxili idarəetmə hesabatlarının hazırlanmasında iştirak etmək;
  17. Maliyyə şöbəsində yarana biləcək digər tapşırıqların icrası;
  18.  Şöbədaxili rotasiyə nəticəsində digər vəzifələrin qismən icrasına hazır olmaq.

Təhsil:

  • Maliyyə, mühasibatlıq sahəsi üzrə ali təhsil.
  • PMS sertifikatı arzuolunandır.

Təcrübə:

  • Maliyyə və mühasibatlıq sahələrində iş təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük veriləcək.
  • Arzuolunan iş təcrübəsi – 3 il və daha artıq.

Bilik və bacarıqlar:

  1. Azərbaycan dilində mükəmməl danışıq və yazı biliyi (rus və ingilis dili biliyi arzuolunandır);
  2. MS Office proqramlarında işləmək bacarığı (xüsusilə Excel proqramını mükəmməl bilməli);
  3. 1C – 8.3 mühasibatlıq proqramında yüksək səviyyədə işləmək bacarığı;
  4. Mühasibat Uçotunun Beynəlxalq Standartları və Maliyyə Hesabatlarının Beynəlxalq Standartlarını bilməli;
  5. Mühasibatlıq, maliyyə analizi və hesabatlar sahəsində biliklərə sahib olmalı;
  6. Sahə üzrə qanunvericiliyin tələblərini yüksək səviyyədə bilməli;
  7. Stressə davamlı olmalı, bir çox prioritetləri idarə edərək son tarixləri qarşılamaq bacarığı;
  8. Ünsiyyət, kommunikasiya və netvorkinq bacarığı;
  9. Təşkilatçılıq və layihələri idarə etmək bacarığı;
  10. Komandada işləmək bacarığı;
  11. Təqdimat bacarığı.

İş şəraiti:

  • İş saatları - 09:00-dan – 18:00-dək.
  • Şənbə, bazar istirahət günləridir.

Əmək haqqı:

Müsahibə zamanı əlavə məlumat veriləcək.

VAKANSİYA AKTİV DEYİL