Media mərkəzi / Vakansiyalar
//= $specialTitle ?? SECTIONS[SECTION_ID]['titleMenu'] ?>
Vakansiyalar
Aparıcı mütəxəssis
Fandreyzinq və kommunikasiya şöbəsi
Elanın yerləşdirilmə tarixi:
VAKANSİYA AKTİV DEYİL
Vəzifə öhdəlikləri:
Donorlarla münasibətlər:
Mövcud və potensial donorların müəyyənləşdirilməsi və onlarla əlaqələrin qurulması və davam etdirilməsi;
Donorların cəlb edilməsi üçün xüsusi strategiyaların işlənib hazırlanmasında iştirak;
Donorların rəy və təkliflərini öyrənmək üçün sorğuların keçirilməsində iştirak və əldə edilən nəticələrə müvafiq olaraq əməkdaşlığın qurulması və inkişaf etdirilməsi;
Donorların öz dostlarını, ailə üzvlərini, əməkdaşlarını Qarabağın bərpa və yenidənqurma işlərinə dəstək olmaq üçün ianə prosesinə cəlb etmələri məqsədilə təşviqat işlərinin aparılması ;
Sosial media platformalarında donorlarla aktiv və səmərəli şəkildə münasibətlərin inkişaf etdirilməsi, potensial donorlarla ünsiyyətin qurulması;
Qarşılıqlı faydalı tərəfdaşlıqlar qurmaq və bu yolla donorları cəlb etmək məqsədilə yerli biznes və ya təşkilatlarla əməkdaşlıq;
Donorların Fondun missiyası, eyni zamanda maliyyə dəstəyi göstərdiyi layihələrlə bağlı mütəmadi məlumatlandırılmasının təmin edilməsi;
Münasibətlərin daha effektiv inkişafı məqsədilə tendensiyaları və imkanları müəyyənləşdirmək üçün donorlarla bağlı məlumatların davamlı təhlil edilməsi.
İanə kampaniyaları:
Müxtəlif platformalarda və yaxud Fondun veb-saytında onlayn kütləvi ianə kampaniyalarının planlaşdırılmasında iştirak və icrası;
Donorların fəaliyyət tarixçəsi, demoqrafik göstəriciləri və maraqları kimi amillər əsasında hədəf auditoriyanın müəyyənləşdirilməsi və seqmentləşdirilməsi;
Kampaniyanın mesajının effektiv şəkildə çatdırılması məqsədilə inandırıcı məzmunun, o cümlədən video, qrafika və yazılı materialların ərsəyə gətirilməsi üçün kommunikasiya komandası ilə birgə iş;
Birbaşa məktub kampaniyalarının, o cümlədən potensial donorlara göndəriləcək məktubların dizayn edilməsi və göndərilməsi;
Keçirilən kampaniyalara diqqəti cəlb etmək, yeniliklərin paylaşılması və kampaniyaların sosial media platformalarında təşviq edilməsi istiqamətində kommunikasiya komandası ilə birgə iş;
Kampaniyalarda iştirak etmələri və kampaniyaların potensial olaraq fəal elçiləri olmaları üçün mövcud donorlar və tərəfdaşlarla əlaqələrin qurulması;
Kampaniyanın gedişatının qoyulan hədəflərə çatması istiqamətində davamlı olaraq monitorinqin aparılması və təhlil edilməsi, fəaliyyətin səmərəliliyinin optimallaşdırılması üçün real vaxtda müdaxilələrin edilməsi;
Kampaniyalar həyata keçirildikdən sonra onların nəticələrini, əldə edilən təcrübə və gələcək üçün tövsiyələri ətraflı şəkildə təsvir edən müfəssəl hesabatların hazırlanması;
Kampaniyaların effektivliyini qiymətləndirmək, təkmilləşdirilməli nüansları müəyyənləşdirmək məqsədilə donor və iştirakçılardan rəy və təkliflərin əldə edilməsi;
Aylıq, rüblük və illik toplanan ianə məbləğləri ilə bağlı hesabatların hazırlanmasında iştirak.
Tədbirlərin təşkili:
Fandreyzinq tədbirlərinin (qala, xeyriyyə hərracları və s.) təşkil edilməsində iştirak;
İştirakçılar üçün onlayn bilet sifarişi sistemi və ya qeydiyyat prosesinin qurulması, bilet satışlarının və iştirakçıların məlumatlarının idarə edilməsi;
Həyata keçirilən tədbirlərin müxtəlif kommunikasiya kanalları, o cümlədən sosial media, e-poçtla marketinq və press-reliz vasitəsilə təbliğatı üçün marketinq planının işlənib-hazırlanması, eyni zamanda icrasında iştirak;
Tədbirlərin müfəssəl proqramının, o cümlədən nitqlərin, təqdimatların, bədii hissələrinin və hər hansı bir xüsusi fəaliyyətlərin işlənib-hazırlanmasında iştirak;
Xərcləri azaltmaq və ianələrin cəlb edilməsi potensialını artırmaq məqsədilə tədbirlər üçün sponsorların araşdırılması və yerli bizneslərlə tərəfdaşlıqların qurulması;
İştirakçıların tədbirlərdə yerində ianə etməsi və ya keçirilən hərraclarda obyektlərin (lot) əldə edilməsi üçün rahat üsulların təmin edilməsi;
Həyata keçirilən tədbirlərin gəlir və xərclərinin ətraflı şəkildə əks etdirən maliyyə hesabatlarının hazırlanması və nəzərdə tutulan büdcə ilə müqayisə edilməsində iştirak.
Məlumat bazasının idarə edilməsi:
Donorlar haqqında məlumatların, verilən hədiyyələr və onlarla qurulan ünsiyyət barədə detalların dəqiq və çevik şəkildə məlumat bazasına daxil edilməsi;
Donorlar barəsində geniş profillərin, o cümlədən əlaqə məlumatları, tarixçələri və əlaqənin qurulması üçün üstünlük verdikləri kanallar barədə məlumatların yaradılıb-saxlanılması;
Donorlarla qurulan ünsiyyəti və fəaliyyət tarixçəsini izləmək üçün telefon zəngləri, görüş və elektron poçt yazışmaları kimi ünsiyyət kanallarının bazasının yaradılması ;
Donorlarla bağlı hesabatların formalaşdırılması və donorların ianə etmə tendensiyalarının təhlili;
Məlumatların məxfilik reqlamentinə uyğunluğunun təmin edilməsi;
Potensial iri donorları və ya qrant imkanlarını müəyyənləşdirmək üçün perspektivlərin araşdırılması məqsədilə məlumat bazasından istifadə.
Təhsil:
Ali təhsil – bakalavr (mütləq), magistr (arzuolunan) Qeyd: humanitar elmlər və ya biznes üzrə təhsil alan namizədlərə üstünlük veriləcək.
Təcrübə:
Satış, marketinq, PR və kommunikasiya və ya fandreyzinq sahələrində iş təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük veriləcək.
Arzuolunan iş təcrübəsi – 3 il və ya daha artıq.
Bilik və bacarıqlar:
Azərbaycan dilində mükəmməl danışıq və yazı biliyi (rus və ingilis dili biliyi arzuolunandır);
MS Office proqramlarında işləmək bacağı;
Stressə davamlı olmalı, bir çox prioritetləri idarə edərək son tarixləri qarşılamaq bacarığı;